2009年8月30日 星期日

Estee Lauder ~ Advanced Night Repair


(09-8-21)
Advanced Night Repair Synchronized Recovery Complex~
呢支係最近新出,質地算稀,淡茶色,味道有d似雪梨汁
試左幾日,首先要講~
乾性皮膚既用法:
自己本身係乾性皮膚,如果用呢支2滴係唔夠,用4滴又好似多得制,最理想係三滴
先搽呢隻修護露,吸收好快,但再要加其他cream
(最好用lotion質地,份量唔洗太多,點小點在面上,搽混就得,太多會好笠)
唔會敏感,但有敏感時唔好用
乾性皮膚~如果只係搽呢支,唔搽其他野,第朝起身就會出事,係乾到甩皮.我試左一次可以話係嚇左一跳要即急救!
我用左三日,自己毛孔唔算大,發覺呢支係可以收毛孔,唔可以急,佢係慢慢發揮功效.可淡化乾既幼紋.都算唔錯,但缺點係對乾性皮膚一d都唔保濕
~~~~~~~~~~~~~~~~
混合性/中性皮膚用法:
只係搽2滴都夠,唔需要再搽其他野,如果係混合乾性皮膚,要睇自己需要!
~~~~~~~~~~~~~~~~
我自選配用:
想美白就加美白cream/lotion~Sasy N Savy ~ Whiten n Brighten Intensive Serum

想緊緻效果可加gel cream質地既Roc~CompleteLift Lifting and Firming Cream – Night

(09-8-28)
因太乾唔知點用...唔緊要,
最近將呢支+入水份精華(水份~指透明,如:b5 gel)
我配左murad既精華(圖上)
(份量隨個人需要使用)
我自己想保濕d,就用2:2=各兩滴放在掌心溝混搽面,用完唔需要再搽cream咁呢個方法又保濕又可修護,唔洗晒左支野