2009年8月30日 星期日

HOLLYWOOD~MASSAGE PACK



見到其他blog介紹呢隻MASSAGE PACK,好似唔錯,就叫左舅母幫我係日本買.
MASSAGE PACK~
吱出黎好稀白色lotion質地,搽上面推開後,陣陣花香,哈哈...我喜歡呢個味係面上按摩1~2分鐘(視乎自己皮膚而定,我自己易敏感,按摩時間只係數十秒就算),但吸收好快.一陣就吸晒~勁!仲要一D都唔笠,水潤不過一星期只可以fu 3次,可當作sleeping mask用

佢成份入面有SORBITOL係可以令皮膚dirty野排出及修補.我只用左兩次,未出黎效果.但我當佢係保濕products黎用.

尋日先搽TRINITYLINE~Nanocapsule Gel先,係訓前再搽上呢隻MASSAGE PACK,保濕比單用強,如果只係單用呢支,保濕係一般~
(配搭係點,視乎自己皮膚而定)