2009年8月30日 星期日

Murad ~ Sensitive Skin Soothing Serum + T-Zone Pore Refining Gel


Sensitive Skin Soothing Serum~係冬天我皮膚好易敏感,我根本用唔到,我對某D成份(甘菊及山金車等)既 products都會易敏感,呢支都唔例外一用即痕,仲要紅晒,幾恐怖!
不過唔係每個人都係咁,只係我特別要小心


但E+咁既天氣用,我又唔怕出事,佢同平時b5 gel冇乜分別,都係好水保濕唔錯,舒唔舒緩到就真係睇個人,我皮膚敏感時一定唔會用呢支

T-Zone Pore Refining Gel~好香石榴味,不過佢有酒精+香料.比平時佢既products差,唔明點解佢要落酒精可以話幾失敗!

酒精對我黎講係大敵,如果你本身皮膚好易敏感,千其唔好試...一上面勁酒精味.仲要係幾重下只搽T字位都OK,不過搽完,鼻子甩皮,係可以控油,唔怕敏感既你,可以一試
E+呢支野gel已經俾人認領左,好彩買時都唔係太貴!