2009年9月14日 星期一

為你~L'OCCITANE鍾情


 唔好話我痴線,我都認
呢個牌子某程度上,有d小東東咁多年都長用長買,有d仲要係其他地方先買到
圖中有兩個係honey candle,又係限量.
(以前既l'occ禮物包好吸引,唔同近年既公式化)
呵呵,你樽仔係乜,係honey lip balm黎,出左好多年,又係我一定買既.
佢內有磨砂+濃濃honey味,好正~
不過又係難買了,hk又話唔返貨,uk/fr又唔係定時有,唯有上網買啦,
佢仲有rose味,不過冇磨砂,有閃閃的.(又係難買,hk有水貨既地方應該仲有)
(有機會可以買黎試下)

rose香膏~我至愛,香香的,l'occ出既rose係我最愛

100% Pure Mini Shea Butter
多用途既butter,只有呢隻先可以落咀唇,有時個咀搽乜都唔夠潤,不妨試下呢隻啦~佢仲可以搽晒成身.唔包括面

呢個係乜?!
係rose香包黎,我又係癲左咁入貨,一年買一次,曾經試過一次買一打好多人都會買黎放衣櫃,佢好多種花味,我最愛係rose,只係買佢,一個香包可以存放係衣櫃年半左右.都仲有香味,一個幾十蚊左右