2009年9月24日 星期四

L’OCCITANE ~

入秋了,可以又用呢個系列
Immortelle系列,係我最愛用
由玻璃樽一支洗面奶開始用到e+.我對佢都算長情.事實呢個牌子skin care中,佢呢個系列真係唔錯.唔會敏感,佢既精美油仲可以美白淡斑

洗面奶當然冇n年前既咁好用,但呢支都ok.唔會太差.秋冬用幾好~
用佢支toner+精華油按摩全面,美白效果好明顯.


 蠟菊系列中,最愛係呢隻paper mask,佢有支精華gel送.冬天有佢唔洗怕乾爭爭.
夏天用會好笠,係亞洲地區先有,英國有時都可以買到.但法國真係唔見有,我曾經問過佢地既負責人,佢地話外國有既,亞洲區係未必有,即係同等,hk有既,外國可能要好遲先有
同系列仲有樽cream mask,冬天必備

呢支係磨砂,對我黎講可以用好耐好耐,一支用成年都仲得.佢可以令皮膚有美白效果


呢支係rose water,不過佢有酒精成份,唔敏感用都可以用係面,不過我只係用黎噴身
(呢兩支rose water+paper mask係之前用積分換)