2009年10月5日 星期一

Decleor ~ Hydra Floral Anti-Pollution Flower Nectar Moisturising Cream


早幾年已用緊呢個牌子,連續用左兩年都冇轉過,點知就出事,支洗面奶用到我出油脂粒,果時仲未有咁多條line,之後我就冇再用呢個牌子既野,轉其他~最近又心思思再買呢個牌子黎試,天氣開始轉,用好笠我都仲接受到

Hydra Floral Anti-Pollution Flower Nectar Moisturising Cream ~ 40ml
白色好水潤質地,香薰味幾fresh,好方便因早晚都用得,岩晒我呢d懶人e+天氣都仲未凍,有時好乾,用佢岩岩好,對我黎講佢唔算笠(乾性皮膚岩用)好好聞,搽完訓覺,有relax效果,保濕唔錯,唔敏感~
(香薰唔係每個人皮膚都接受到,最好先試sample)

可以係sasa/專門店/網上買到,e+已經出左好多set裝,都幾抵~


http://www.decleor.com/




body care都唔錯,由其以下呢兩支,一年四季都用得,效果唔錯~
Aromessence SPA Relax Body Concentrate 

Aromessence Contour Refining Body Concentrate