2009年12月12日 星期六

Kobe Beauty ~ NANO EMOLLINET GEL




NANO EMOLLINET GEL~
紀香美麗的秘密除左b12 cream外,仲有呢隻保濕gel我好少用gel product黎搽面,因為唔喜歡痴笠笠既感覺,咪買20g(細size)試左先,計下數~20g一d都唔平,20g真係細盒得制不過見介紹呢個gel係toner+精華+face cream/lotion等等集於一身既gel,咁就買黎試下,睇下有幾犀利~


打開黎睇同平時果d gel都冇分別,佢都係透明,有好少好少香味(機乎接近冇),係面上一推已經感覺到同一般既gel有d分別.呢隻gel質地杰身d.每次份量唔洗搽太多,好似平時搽面咁,係面上推開後,初時有d笠,但乾性皮膚既我,吸收好快,吸收完一d都唔笠.面上冇笠痴痴既感覺.保濕暫時都幾好.仲唔怕敏感.不過佢要用28日先見效果.....28日後再更新~

(可以上樂天買,又可以找代買.自己決定)
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
09-12-8
尋晚新用第一次,洗完面,乜野都冇用,只係搽呢隻gel,吸收完就走去訓,今日起身,皮膚都唔怕乾,保濕唔錯
繼續用再報告
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
09-12-19(更新)
用左兩星期左右,明顯效果係唔錯,我只係夜用.收毛孔真係幾好,佢拍得住b12 cream,不過呢隻gel應該比b12好,原因係b12用完兩支後就唔多work,真係要停下先可以再用,呢隻gel唔需要停都可以照用.咁已經係唔錯.佢最大特點係洗完面,乜野都洗搽,直接用佢已經夠,非常方便,岩晒我呢d懶人
除左係可以保濕,收毛孔,唔敏感外,事實真係令皮膚好左,可能係訓前只用佢既關係,皮膚其實係要休息,唔可以長期搽咁多野係面上,呢隻gel做到呢個功效,發明呢類all in one gel既人真係叻
有左呢類gel真係慳唔少錢~

以下有我少少建議:
我e+身處於零下~一度既地方,如果晚上洗完面,只搽呢個gel係唔夠,我就會先搽薄薄一層水份精華打底先,再搽呢隻gel,gel份量因自己皮膚黎調節份量,我係乾性皮膚,大約用粒半珍珠份量就可以搽晒全面

之前溫度未降時,10度以上~洗完面就搽呢隻gel,份量都係睇自己皮膚而定,我就用一粒珍珠份量就夠搽全面.搽太多只會爆粒粒,搽任何野都係,唔係多就代表好~

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
20g係用唔到28日(只係夜用),可能最近我搽得多左份量,e+已經用完呢樽
新gel又未到手