2010年1月5日 星期二

Eve Lom ~ Travel Set


(2010-1-27)
Cleanser 30ml~
一收到當然即試,因佢細細盒,可以好快用完,因開封後就要9個月內用晒,快快試左先
打開後聞下,好藥味(消毒藥水),質地似磨砂,好明顯睇到有d粒粒係balm入面.
咁我先開左定盤熱水(有蒸氣),我試過用溫水係唔得,發揮唔到效果.
之後就隨手囉d放入掌心摔摔,再在面上推開按摩,係有程序(有link詳細講解).
全面按晒,係有d粒子係balm度,似磨砂但唔會傷面,一路按d粒粒就會溶化,d味唔似消毒藥水味,好似整牙時,牙醫所用止血藥水果d味....呢刻好想閉氣....第一次聞到梗係咁既反應,係正常.唔理咁多,唔係臭都可以接受
仲可以落妝,由杰身磨砂粒子feel,按到全面都係一層油咁,就差唔多得啦.
之後就到紗布出場,首先將紗布放入熱水中,扭乾再輕壓係面上5秒,最好係合上雙眼深呼吸.呢刻真係好正,好舒服,d味唔難聞...(重覆三次),
後再用溫水洗淨紗布,再水冷水輕壓面上5秒,咁樣程序,係可收毛孔作用之後就可以清洗全面,其實都好簡單...洗眼位都唔怕,因佢唔會刺激眼晴,我覺得唔錯~洗面覺得面部輕左,好乾淨,一d都唔敏感....正正,好正~呢盒比Ren/Darphin更正
我要試多幾次先,聽聞話可以去角質
如果真係咁好,我用晒手上既洗面產品後,再回購貨size慢慢嘆



Moisturiser SPF15 15ml~
吱出黎係白色cream狀,好易推開,一推開就係lotion質地,d味好似natio香薰洗面膏果d味(即係植物味),都幾香.好快吸收唔笠,唔敏感唔刺眼~都幾好



TLC Cream ~
質地真係幾似La Mer Cream,如果有用過應該都會知係乜野質地,呢隻cream有少少花香味,白色cream狀,如皮膚係乾性>>好乾>>非常乾>>用佢當然係冇問題.呢隻cream又係囉d放入掌心,摔摔後印上面/頸位,咁樣唔會太笠,即好易吸收,用了幾日效果都唔錯.可以話係平民版La Mer Cream連眼位都可以印埋,唔笠唔敏感,幾正
等我用晒手上所有face cream/gel先再算,都會考慮回購貨size不過開封後唔可以放太耐一定要係9個月內清晒...
(如你係面上有暗瘡/易出油既位置,就避開唔好印落去啦)

參考資料:




Hand Cream SPF10 (15ml)~
吱出都係白色cream狀,d味有少少似玉容膏果d味(其實係植物味,好淡味),好易推唔笠,保濕一般.暫時冇乜特別,只係有埋防晒,15ml細細支埋係手袋好方便~
試左就算,唔會回購




Rescue Mask ~
我係mask狂,一早睇果時已經想買,點知睇埋成份就決定唔買貨size,因有樟腦/薄荷成份果d,我自己都唔太喜歡用,既然set入面有支15ml,咪開黎用下~
開蓋時最好先搖暈,唔係一吱就吱到液體出黎,佢係clay mask黎,即係deep cleansing mask ,白色半膏狀,一上面就聞到樟腦味...自己個腦係咁浮左>>"樟腦...樟腦...薄荷膏味"係面上一推好似有少少粒子,好易推,有少少涼涼地,全面推開後,d味又冇乜,冇敏感現象,尚可接受~要fu 15~20分鐘.吸收得好快,好易就乾,我fu 20分鐘就過水就ok.
如果用呢支mask前,先用佢盒Cleanser按完面(做晒程序後),再fu呢款mask,真係好乾淨,過水後黑頭/粉刺都冇晒,仲光滑
等我試多幾次,再睇下如何先~



(更新2010-2-1)
今日又再fu一次,呵呵~fu完後一過水,d dirty野浮晒出黎,一抹...d dirty野係黑色點痴係紗巾上....嘩,好犀利.真係好明顯喎,睇黎deep clean效果唔錯排毒非常好~

(更新2010-2-6)
約一星期用一次就夠,今日再fu一次,我發現係mask入面成份有d好似黑+棕色既粒粒(似葉碎)好細片好少,之前fu冇留意到,fu完過水時,抹出黎果d黑色點點就係成份入面既野,呢隻clay mask雖然可以排毒,但成份有樟腦,用埋佢後我就唔會再回購.有敏感時千其唔好用,唔係出事就麻煩!