2010年2月22日 星期一

Cola Rich ~ Super All in One Gel 55g




Cola Rich ~ Super all in one gel
因為前排試左紀香介紹果隻NANO EMOLLINET GEL後,想買番咁上下既gel用,因紀香果隻20g都唔平,真係唔多化算.所以周圍睇下有冇正野,我就走左去cosme.net睇野,俾我睇到cola rich,好似唔錯,入面仲話敏感皮膚都可以用,嘩~一見到敏感肌都可用,雙眼即發光咁就問下代買,成份有d乜...價錢如何..點知價錢+成份都ok同岩數,都唔諗,即買兩盒
一收到就即開黎用,新屎坑即係新屎坑,因用開左all in one gel後,覺得搽cream好似效果冇gel咁好,因為搽呢類gel前,乜野都唔洗用,洗完面,就可以直接搽呢隻gel落面就得,非常方便懶人之選~
打開後,gel內有少量黃色粒子,係面上一推就會溶化,算係透明gel唔杰身,好易推開,一推開面上就有好多水份出黎,唔會變成水珠~主要成份有膠原蛋白/泉水/角鯊烯/甘油/燕麥/藻類等等,不過佢係有防腐劑果類野...如果話冇都唔好信囉,見佢排到好後,都唔理佢咁多照用,最緊要係唔敏感,佢有個"膠匙"夠長,嗶得易,最怕果d細細隻唔知想點果d每次份量視乎自己需要,我就一小匙就夠用全面,搽完一d都唔笠,吸收好快,我測試過夜晚用完後,到第朝早上用水份機一check,保濕都ok.唔會話訓醒乾淨淨咁如果天氣凍d,就要用多少少份量,當然要睇自己皮膚而定
我會用完呢盒後轉另一款gel,到時再分享~