2010年3月11日 星期四

Crazylibellule " CrazySticks "

估唔到呢個官網免運費(買滿一個數)仲係EMS寄件,我諗住都係要等10日8日,點知原來咁好
郵差哥哥囉件貨送上門,唔洗自己去郵局囉,服務態度非常好
香水有酒精我未必用到,用完就敏感....只好買香水膏搽下,呢d唔怕敏感

 我買左7支都只係收5支既價錢,超抵佢仲包晒掛繩
HK好似一支要HK$160,上官網買原價一支都要€12.9,即係平HK少少.但佢有優惠就真係抵囉,我有出過以下post(有冇留意呢)
近鏡拍一張 
Rose à Saïgon (濃味rose)
Amoureuse (淡味rose)
Joséphine Jonquille (濃味茉莉花)
Aux Anges (淡味茉莉花)
Chère Louise (未聞清楚,但有d似百合花味+其他花味,都幾好聞)
Blue Orchidée (蘭花味)
Presque Nue (爽身粉味,清香)



呢三支既味係我最喜歡,粉紅色係rose味,只係清&濃味,粉藍色果支係爽身粉味,好清好好聞
如果想買可以去專櫃試左味先上網買
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
官網 (郵購可寄海外/買滿一個數就免運費):
落單俾錢時,記得叫佢包好d,唔係會飛晒d野出黎,我就試過一次,不過佢地都好好,補番一支俾我
(係再買果時補番支俾我,當然要有相為證+郵局蓋印證明件野係有問題,佢地先肯補番俾我)