2010年3月5日 星期五

Eve Lom ~ Kiss Mix Lip Cream

我又點會唔買lip care,呢盒係買eve lom set時買埋,退左稅都係10磅,唔貴~


講番盒lip cream先,白色cream質地(似Jill Stuart Lip cream,我喜歡呢d質地),搽少少上唇推開有薄荷涼涼地,如果搽太多,唔係會勁涼>>我真係唔多喜歡太勁薄荷,就咁用保濕舒緩都幾好,但我想搞下新意思
冇美肌honey可以用其他honey代替,係一樣效果,圖上果支係新買,第1支用晒啦,其實一支細size,足足可以用一年甚至年幾,都幾抵用首先將"嗶"少少lip cream出黎,再滴1滴honey,之後就係唇上按摩,一路按有甜味+薄荷味,哈哈...好正按一陣就由佢,唔洗抹去,由佢停留係唇上,當lip mask fu,過一陣再睇番,已吸收晒,雙唇好滋潤
(如果之後要訓,記得抹走多餘既野,唔係小強同你say hi)
----------------------
La Mer lip balm ~ 質地同eve lom lip cream有d唔同,都係有少少薄荷味,我又係唔喜歡...好彩佢有少少甜味中和番,唔係我真係飛埋一邊唔用.我喜歡以上果隻多D,識人買都係200幾蚊
呢d係好個人喜好,如果有人覺得唔岩聽,咁咪行遠少少囉(唔好對號入座)

我係呢度想講番d野,我歡迎任何人入我blog交流心得,但唔明點解有d飛行物體飛入黎留言(態度仲要不禮貌),我唔接受唔到,我唔知你入黎留言既動機係乜,咁寸咀...