2010年4月12日 星期一

REN ~ Moroccan Rose Otto Sugar Body Polish 330ml



呢隻係皇牌之一,我已用完一樽,因非常正,所以一定回購
本身佢既味唔係單獨rose味,佢仲有其他植物既味,出到黎係rose+rosewood味,完全同佢支no.1洗面balm一樣味我喜歡~又大盒又耐用,仲唔貴

我唔知大家會點用Body Polish,我就多數Body Polish + shower gel/cream混在一起,之後在身體上按摩,按到d磨砂溶化就沖走,咁皮膚就會好滑好滑講番呢樽,我自己已用一樽,得出結果係,每次用既份量係Moroccan Rose Otto Sugar Body Polish (5蚊銀份量),再加你平時用開既沐浴露就ok,如果好似我想滋潤d,咪可以選擇d shower cream/milk/lotion質地加埋一起用囉,如果想清爽d,就轉用shower gel就得.我自己配合過好多款沐浴露+呢隻磨砂,當然配佢既shower gel一起用係唔錯,但配強生牛奶沐浴露一起用,效果亦唔差,沖完出黎陣陣清香味,有d似爽身粉味值得一試

Sugar Body Polish粒子好幼細,係身上按時聞到陣陣植物味,好舒服+滋潤值得一試,用埋呢樽就試Ginger, Revivo-Tonic Two Sugar Body Scrub 當然配埋佢支rose shower gel就最good啦