2010年5月12日 星期三

ESSENTIAL ~ RICH PREMIER高純度蜂蜜護髮膜



之前用過一系列洗頭水/護髮素/修護素,由其修護素好岩自己,所以都冇轉過其他牌子,我多數用粉紅色果款,岩岩好,用完d頭髮已經又滑又順,超愛~


RICH PREMIER高純度蜂蜜護髮膜~
呢盒最近新出,我又點會唔試呢老友幫我買既,佢話係sasa ba都介紹呢款,仲好好賣...就幫我買左一盒呢款,呢盒hair mask打開d味好香,睇落似布甸質地...一囉d上手,質地有d似奶黃幾好聞...香味唔怕太濃,用係髮尾及髮上時,香味有少少似芒果味,真係有d想食洗髮後,將髮絲輕輕拭乾,將適當份量塗抹於頭髮上(份量視乎自己頭髮長短而定)待5分鐘,然後以清水洗淨
用完後隔日就見到效果,真係順滑左一d都唔乾,又唔怕頭痕同有頭皮,我唔係隻隻牌子都用得,hair care同skin care一樣,人夾人

唔知呢款同粉紅色果款有乜唔同,不過我都會買埋佢試又唔貴,值得一試!