2010年6月10日 星期四

買左d乜東東...





以上有晒我既郵購過程真係俾座火山搞屎我,足足等左2個幾月,又等又退款,一心諗住搞掂就唔洗煩,真係囉命...e+又彈番出黎....真係痴線!!!
我收到即時打去叫佢地負責人係我張信用卡到扣番d錢,幾十磅唔係多亦唔係少,要我吞左唔出聲,我做唔到!!!做人處事要光明磊落咁先用得開心~
佢地都幾好,可能知我等左2個幾月,咁就免左我運費....都算係咁(件野包得好好,成盒pizza咁)
我呢排好忙,遲d試左再分享!


New Wake up your skin offer
Cleanse & Polish Hot Cloth Cleanser 200ml
Pure muslin cloths x2 (摸上手好似唔錯)
Free full size Brightening Treatment Mask 50ml
Zip-up kit bag (質地好好,仲可防水)
(不過e+冇啦,d set成日轉,睇定就要買)

Eye Try-Me kit 
Eyebright 50ml Daily Eye Repair Smoothing Line Serum Cleanse & Polish Hot Cloth Cleanser 30ml (呢支佢地用我轉左toner 50ml)1 Pure Muslin Cloth Presented in our new zip up kit bag (Dimensions: 12cm x 16cm x 4cm as a bellow)

Treatment Try-Me kit 
  • Brightening Treatment Mask 15ml
  • Intensive Nourishing Treatment Mask 15ml
  • Superbalm 5g
  • Superskin Concentrate 2ml
  • 1 pure muslin cloth
  • Zip-up kit bag (bag dimensions: 12cm x 16cm x 4cm as a bellow) >>質地好好,可防水~

除左呢D,仲有D係散件+贈品,遲D再分享

官網:
有得退稅,運費係15磅,估唔到仲有贈品送