2010年6月13日 星期日

Liz Earle ~ Instant Boost Skin Tonic



我記憶入面係冇買呢支,因我係買set,入面本身有支30ml既洗面,唔知係唔係佢地見我有支200ml,所以set內同我轉左呢支toner,轉得好,呢支toner唔錯!
d味唔識形容,我諗都係草本味掛,唔難聞,用完支洗面膏,再用呢支toner,可以保濕幾個鐘,唔搽任何野都得,呢支toner一d都唔笠,冇酒精好舒服...值得一試!我點解建議大家買支洗面膏時配埋呢支toner,梗係有原因,試完就知效果係點
不過50ml包裝有d問題,樽口較大,易倒得太多,唔知貨size係點...不過我已轉左樽仔方便用嘛
下次我一定要入定幾支.正呀

(可寄海外,有退稅)