2010年6月12日 星期六

REN ~ Ginger, Revivo-Tonic Two Sugar Body Scrub



一見到薑味既我都會買黎試,呢款都唔例外但試過幾款有薑味既都唔岩心水,
REN呢款真係幾抵用,一盒真係可以用好耐.折左係二百幾330ml,抵用過Fresh.
薑味都算幾出,用時仲有清香檸檬味,好天然既味,我好喜歡,仲加上佢一用完就明顯美白效果,唔錯唔錯.佢本身係Sugar質地,磨砂粒子都幼細,雖然用係身上,但我唔喜歡用d粗粒既粒子,我唔係日日都用身體磨砂,一星期2~3次就ok我覺得呢款好用過皇牌rose果款好多
想再買都唔見有,官網都唔見有,唔通唔出....希望唔好唔出,等我問下草莓網先,因佢地最平如果各位見到,唔過300蚊就入貨,想美白身體就值得一試!