2010年9月2日 星期四

Christian Dior ~ Creme De Rose Smoothing Plumping Lip Balm SPF 10


個packing似皂多d


 係duty free買既,比counter平d,所以一次入左兩盒,可以豪用都唔肉痛
hk好似係hk$190~195左右,平平地都值得買黎用


我一見到係lip balm,仲要係rose味,又有埋防晒,當然唔會放過,我仲買左兩盒,因價錢相當抵買因我用開既DARPHIN lip balm已經用晒,想轉下新野,係時候要買番d存貨CD既lip care,一向都唔差,但skin care我就好少用
一打開就係粉橙色,質地係cream黎,我最喜歡呢d質地,質地好滑,rose味好清,一d都唔濃亦唔假,唔係好覺有色,搽上唇唔怕好油+唔笠痴痴,保濕唔錯仲可以淡化唇紋.近排買既lip balm中最滿意既其中一盒呢盒比la mer lip balm更好~