2010年9月2日 星期四

 終於到我手啦,非常開心,謝謝老友記幫忙
我係呢度行街睇過,比起hk/uk仲貴,uk算最平,但我唔係uk當地,又唔想上網買,如果只係買一件野,運費都唔平,所以就找老友記幫我係hk買,有9折.計落同uk網買+運費係差唔多,費時煩

Baume de Rose SPF 15 ~
質地又係我喜歡,cream質地,搽上唇陣陣rose+果香,好sweet其實佢係有少少色,要好留意先睇到真係開心,佢一點薄荷味都冇,完全係rose+果味,花果味一d都唔假,非常合我心意.唔會太笠,保濕都唔錯.呵呵,我好滿意

如果對比La Mer lip balm價錢/質地/滋潤度,我會買呢盒多d,因為係值