2010年9月13日 星期一

Liz Earle ~ Cleanse & Polish Hot Cloth Cleanser



(2010-6-5)
Cleanse & Polish Hot Cloth Cleanser 200ml~
我知大家都好心急,我都係見到佢開封後24個月內用晒,咁就唔洗趕用晒即開黎試.
已試用兩次,吱出黎係白色膏狀,份量自己決定,直接上面推開,聞到陣陣草本味,其實我聞Eucalyptus既味較明顯,唔會太濃,幾好聞推開後白色膏狀好軟身,好易推由膏狀變為cream狀,冇磨砂粒子,質地好滑唔笠唔敏感,係面上打圈按,再+muslin cloth一起用,記住唔好太大力及唔好太長時間抹,唔係會好易傷面,我用溫水,唔熱唔冷過走後,再用冷水洗多一次面部咁就ok,效果都幾好muslin cloth質地唔錯,同eve lom果款差唔多質地,呢款如果單買仲平d其實用法好似平時洗面咁就得,好方便唔洗太多步驟.用完後照鏡發覺鼻上粉刺係冇晒,如果黑頭唔係太勁都可以完全清到,呢支咁既價錢係物有所值!!(比起eve lom更方便,效果大致上係一樣,都係多用途)

如果各位買呢支洗面,我建議大家配埋佢支Instant Boost Skin Tonic,呢支我都試左,冇酒精,可放心用一d都唔敏感唔笠,d香味唔多識形容,總之係唔難聞兩款配埋一起用,效果唔錯

官網: http://uk.lizearle.com/products.php?range=1
(可寄海外,有退稅)
呢支大眾化好多,值得一試

其他遲d先分享,如果下次我再買,我要試埋佢body care,因幾吸引



(2010-6-12)
佢d味+質地真係好似搽左d牙膏上面咁初時試果兩日,用完佢係同eve lom洗面balm係有d分別,因質地唔同,有差別係正常,但我想潔淨度係強d,可以點....
就係轉一個方法用啦,先上面,之後按摩下先,由其T字位按多一陣,之後唔好即過水,當fu mask咁fu 一分鐘左右,再用溫水洗走,皮膚果時已經好乾淨啦,不過最好就再用冷水洗多一次面,對毛孔收細有幫助
呢支真係適合所有皮膚用,由其係敏感皮膚,因性質溫和,唔怕傷皮膚,四季都岩用,因一d都唔笠....價錢又大眾化

如果皮膚有好多黑頭/粉刺等等,呢支潔力都係仲差d,咁就要轉用eve lom洗面balm>>其實佢d質地唔笠,敏感皮膚唔可以日日用,一星期用2~3次都好乾淨



(2010-9)
就黎用晒,覺得唔錯,準備再回購,因我想買樽cream試下,最近見到有set,有野送.買!