2010年9月11日 星期六

Pevonia Botanica ~ Power Repair Firming Marine Elastin Concentrate



呢支買左一排都未係時候開,e+用晒Ultima II既精華後,暫時停半年以上後先再考慮再用,除左支裝骨膠原mask外,因我用Ultima II幾款精華都連續用左2年幾,用到尾聲已經冇晒功效,所以就轉用其他

係時候開呢支用啦,期待已夠,冇失場講番呢支精華先,佢有好多款,圖上果支就岩敏感皮膚用,所以當時即買.我用既份量大約吱2~3下(面+頸),吱出黎係透明既gel,即係同b5 gel咁上下,唔怕太稀+唔杰.係面上推開時有少少香味>>唔怕太香,我幾鐘意好易吸收,保濕唔錯.feel到係firm左,當然唔敏感呢支好岩敏感皮膚用,我敏感完甩緊皮,用呢支精華完全係冇問題,我用完後都會再加face cream/gel,開冷氣訓會比較好平時早晚用都得,我用左7日左右,已經見到效果,收緊唔錯!(再用一個月後再分享)

同埋佢又唔貴,四百幾蚊30ml,都算抵用,值得回購