2010年10月5日 星期二

Darphin ~ Intral Redness Relief Soothing Serum


Intral Redness Relief Soothing Serum ~
呢個牌子防敏感line其實都係之前提過

我連續用左兩年,冇轉過其他防敏感line,開始頭年半用完,敏感位置好快舒緩到,仲好有效....點知就係貪方便唔轉其他牌子,咁就出事...點用都效果都發揮唔到...之後唯有用晒手頭上開左果d先....仲有一支Intral Redness Relief Soothing Serum就唔開住,隔一排先再用番,應該會好d
~~~~~~~~~~~~~
係時候出動啦,天氣轉緊,皮膚又開始出敏感,我之前用緊既舒敏精華用晒,係時候開呢支黎用,呢支我好喜歡,可以舒緩到敏感,真係陪我過唔少過秋冬.質地好水,保濕度比一般精華高,搽得多就會有d笠,如果皮膚係乾性,就當然冇問題.建議用完一支就轉其他牌子,隔住用係最好,不過單支去counter買真係幾貴多數我差唔多用晒,bf就會去counter買定一支俾我旁身

近日見到有x'mas set,抵到嘔,佢支cream都唔差

(免運費,服務唔錯)