2010年12月12日 星期日

Melvita ~ Hazelnut oil (平靚正之選)



Hazelnut oil ~ (先試呢款)
買番黎第一時間試左先,因有8折,試左好既再快快回購
sfr$18,匯率係8算,又有8折.即係約hk$115左右50ml,其實都幾大支下.開封後半年要用晒.我諗我既皮膚一定係半年內用完
吱出黎,油既質地係實在,真係油黎家.雙手摔一摔即上面推開,好香既榛子味呀好似食緊金莎咁之後就按摩,如果皮膚好似我咁易敏感既,就用輕力按,唔需要大力,時間唔需要太耐,呢款oil就咁推開或印上面,效果係唔會發揮到,一定要按先有效果,佢好溫和,唔洗擔心,一d都唔刺激亦唔係好笠.之後等佢吸收,保濕幾好.用完佢唔洗再搽任何野,係訓前先加sleeping mask或gel cream就ok啦~(我吱兩下既份量,用全面+頸位/如果係混合乾係秋冬用,就吱一下就夠啦~)
我連續按左3日,既效果好明顯.原來佢有美白+修護效果.真係唔錯用按摩方法係可以修面/下巴位,幾好呀!真係幾神奇
(個ba姐姐真係冇介紹錯,呢隻好岩敏感及乾性皮膚用,仲可以用係身及頭髮上.好全面)
之後拿拿聲即通知靚R,問佢買唔買,因仲有8折,佢都要左圖上兩款.當然我都買多一樽呢款oil啦.又平又抵又有效果,去邊度搵喎

我見hk官網冇Hazelnut oil賣,如果大家係門市見到有呢支,又岩自己皮膚用既不妨買支用下,平靚正之選!(blog友仔報料,hk暫時未有呢款oil賣)