2011年1月6日 星期四

12月戰利品Valmont




買左一set basic set後,覺得set係幾抵,以前d set真係九唔答八今年最正常.所以再買埋呢堆(未計之前購入basic set),有d唔係set黎,單件貨size用大頭佛卡買貨size有9折,但係set係冇折.買貨size一千蚊有一個sample送sample我地要求要晒FACTOR line.不過我地都有買FACTOR set呀
第一set basic set同e+買果set入面有d唔同,II cream轉左24hr cream,唔知點解不過唔緊要,呢個牌子好岩我用,用左咁多年隔住用都好少出問題

我地打電話去問counter個ba d野,個ba好nice,講解得好好,佢咁nice,梗係搵番呢個ba買野啦,去到後試晒所有野都唔黑面,又冇迫我地買怕1月加價,唔知加幾多,所以我地三條女買左8set + 一堆貨size,其實我買左唔只圖上果d呢d全部係未開開左果d未計

有排唔洗買,遲d慢慢分享