2011年2月5日 星期六

Eve Lom ~ Morning Time Cleanser


Morning Time Cleanser 125ml ~
一出時已經想買,因為話隨時用得,唔洗多步驟不過我唔等用,都係等x'mas睇有冇平先買黎試,當然等到set啦,仲要半價(真係好抵)


一擰就有個窿仔,就咁吱出就得,唔洗開蓋吱出黎都係淡黃色軟身balm質地,同盒裝balm一樣味,我聞慣左又喜歡喎係面上好易推開,呢款冇磨砂粒子,可以日日用,唔怕傷面.在面上按下推下,唔洗加水,都可以將面上d dirty野推出黎,好似平時潔面咁就ok,之後再用紗巾清走就ok啦.真係幾方便.用完唔笠唔怕乾,亦唔敏感.其實只係balm質地,冇其他特別效果,同一般洗面產品冇乜分別,所以用晒都唔會回購(好彩係半價買)

相比之下,我都係喜歡用盒裝Cleanser多d,因為用完皮膚係非常乾淨,只係多步驟我皮膚易敏感唔係常用,一星期用1~2次,皮膚都keep得好好,自從用左呢款Cleanser後,我冇再買去角質+磨砂產品.一盒搞掂晒我都試左幾款洗面balm,但仲未有一款可以代替Eve Lom ~ Cleanser


講下條沙巾先,eve lom出既唔夠Liz Earlew果款沙巾咁好用,用過就知係完全唔同質地市面上買到既bb用既沙巾係唔work
http://uk.lizearle.com/cleanse-tone-moisturise/pure-muslin-cloths.html

遲d買開野,買番一打半打旁身先,又平又抵用!