2011年3月12日 星期六

Auromere Ayurvedic ~ Sandalwood Handmade Soap


印度的 [ Ayurveda ] 是一門悠久的傳統藥學和養生學. Ayurveda源自梵文 : 'Ayur' 意指 '生命', 'Veda' 解作 '智慧' , 也有翻譯成"生命科學"
我去邊都要留意幫妹妹留意"皂皂皂"佢唔係乜野皂都用,佢愛用手工皂.我最愛行supermarket,見到呢款皂唔錯,成份都ok.又平.買兩件黎試,一試難忘呢個牌子既手工皂係有十多款草本精華油製成
圖上未撕走白紙,打開後淡黃色皂身,陣陣檀香味,d香味好fresh,好重檀香味,一d都唔假.一路沖一路聞到檀香味,嘩~好正呀,我超喜歡皂質地都幾潤,我e+呢度得幾度,沖完都唔怕乾淨淨.唔敏感....當然洗面都得.
除左檀香味,仲有玫瑰/薰衣草及其他香味 (遲d試用完再分享)
又平又抵,一件約us$1.2係唔係好抵呢?如果日日沖涼都用,一件唔可以用好耐,所以要買就買多幾件存貨頭先一睇,hk賣35~40蚊不等

如果要買可以到以下網郵購,當然要俾運費,
我走入以下呢兩個網睇過,如果唔係買得多,運費唔貴