2011年3月1日 星期二

Ecolab ~ E cream



久唔久出濕疹,睇皮膚科時醫生介紹用A cream/E cream用黎沖涼,我兩款都試過,A cream太稀唔係好岩我用,我轉左用E cream黎沖涼,事實係有好轉,當然仲要食魚油丸,濕疹先可以控制到唔洗再左R右R
一大樽30~40蚊好抵用,我多數用另一d樽仔入起,費時搞到成樽唔湯唔水.又方便攜帶用法好方便,E cream本身質地係白色balm狀,沖涼時沖濕個身,囉少量既E cream係掌心,加暖水稀釋後,再搽晒全身按摩,即係代替沐浴露,好似平時沖涼咁就ok.E cream保濕好好,天氣乾燥時用黎沖涼都唔錯,沖走後,有層保護膜包住個身,連body lotion都可以慳番 我只會用佢黎沖涼,當然敏感好犀利時都可以用黎洗面,仲好溫和,保濕都幾好.但搽盡量都唔會用到佢啦~(一般既藥房係比萬寧果d平d)
(濕疹/天氣乾燥時身體既救星)