2011年5月11日 星期三

Veld's ~ FEROX PURE PULP 50ml

試左valmont~Prime B-Cellular Revitalizing Serum後,有d唔滿意,突然個腦叮一聲,想起呢支FEROX PURE PULP(好望角aloe精華),加上見到有優惠,咪再回購
質地係透明,唔杰唔稀,少少香味好天然.一d都唔會刺激皮膚.單用係面上/眼位/頸都可以.但我多數係溝埋其他精華/cream一起用,我就會吱1~2下FEROX PURE PULP,之後再吱其他精華,將佢地溝好,再直接搽上面,好快吸收,一d都唔笠唔敏感.效果比單用更好好快有好效果(份量視乎自己需要而定),我夜用,最後一部會搽番cream鎖水第朝起身皮膚又滑又唔怕乾淨淨如果唔溝精華用,可以溝cream/gel cream一起用都冇問題.想點配搭都得.隨自己喜歡(我會選擇溝gel cream),當然可以溝eye cream/gel用搽眼位都得,百搭之選

講埋用FEROX PURE PULP溝粉底液,份量係各一半溝埋黎上面,咁個妝就好貼好自然,亦唔敏感~

可能會有人覺得一支aloe精華點解咁貴,(Ferox Pre Pulp的主要成份是好望角aloe,可增加膠原蛋白的製造,緊緻皮膚/ 收細毛孔及促進傷口癒合)我覺得貴與平都要岩自己皮膚用,呢支精華係好溫和,一d都唔刺激,好岩易敏感皮膚用.我喜歡用佢黎溝埋d有少少刺激成份既精華(如美白/M2精華)一起用,佢可以平衡番.用完唔會敏感,又可以配la mer gel cream用,岩岩好,用完皮膚好滑對我黎講係好物我只當佢係一支唔敏感既保濕精華,平時買支好少少30ml既保濕精華都要幾百蚊,呢支仲唔只保濕咁簡單


只係hk counter賣得貴,唔折差唔多成千蚊,咁岩有9折先係hk$891~50ml,英法兩地買都唔係貴,法國買係約hk$700頭.英國都係貴法國幾十蚊,約hk$7xx,都係50ml,兩地都有30ml/50ml之分,hk得一個size


就用完啦呢支真係唔錯~遲d再回購