2011年6月13日 星期一

Valmont ~ AWF Cyto Complex Eye - Factor III


實在好用,回購定set裝,慢慢用



(2011-3)
AWF Cyto Complex Eye - Factor III ~
買前考慮左一陣,應該買II/III set,因問瑞士/hk不同既ba,都係叫我用II就夠,唔洗用III,但係兩款既質地係完全唔同.咁最後我決定買II set,點知就遇上買兩件eye care就有15ml lip care貨size送,咁就買埋呢款AWF Cyto Complex Eye - Factor III,證明同佢好有緣不過之後我都再回購 Factor III set.因為效果係非常好

打開已經好清香既味,我仲聞到少少似人參香味(d味唔明顯),gel質地,係比平時gel杰身,gel身帶少少油份.一d都唔笠,保濕幾好.唔敏感好易推開,搽晒眼四周,連眼蓋都可以搽埋,唔會起油脂粒.慢慢吸收時唔覺得有明顯效果,用左幾日,黑眼圈淡化左,亦可以淡化眼紋,最好係用完呢款eye gel後,眼位好明顯係firm左,各方面效果都唔錯,果然犀利e+用佢,一樽搞掂晒!因為效果非常好,所以貴都係值!

我有時唔夠訓,又有眼圈又有眼袋等等,我會用多d,當eye mask用,fu薄薄一層,等佢自己慢慢吸收,效果係非常好

值得一試+回購



(2011-6-17)
已經用到尾聲,天氣轉左,呢個eye gel冬天用真係好好,
但天氣轉左,春夏天用佢唔得啦,出油豬粒所以我就用佢黎導入,一d都唔笠,效果仲非常好,導入任何野落皮膚,都要選d好既先好導入,唔係真係愈導愈差導入眼位要小心d,唔好咁耐時間,始終眼位都比較脆弱.導入完效果唔錯,仲可以收眼袋.亦唔會出粒粒.
咁就唔水晒左,仲有一樽未開,等冬天先用~



AWF Cyto Complex Eye - Factor I ,我試左sample,佢係gel質地+閃粉,吸收好快,唔敏感,不過我唔喜歡有閃粉,同埋用完冇效果反而佢個face cream都ok喎