2011年7月19日 星期二

Kinka ~ 金箔 gel mask



金箔gel mask ~

如果單係一片hk$6xx只用一次,我真係唔會買
不過佢可以重覆用,最後仲可以叮溶後當精華用,咁除開都幾抵
首次fu 10分鐘,可以重覆用10次,
首次fu 20分鐘,可以重覆用5次.
愈fu愈薄,佢成份除24k純金外,還有膠原/玻尿酸...等等.


睇住相先,好玩得不得了

1, 打開盒內有個透明膠袋再有個膠盒,裝住一片24k gold gel mask,


2, 係fu呢個gel mask前,最好係先搽24k gold toner lotion/24k gold Serum,是但一樣都得(咁樣會快見效d,唔搽都冇問題,隨自己喜歡)


3, 搽完後,就將gel mask囉出,有陣陣香味,好好聞,質地好薄,好似平時果凍mask咁.fu係面上,精華都幾多,gel mask cutting唔錯,size幾fit,gel mask上有4個小孔,唔水理.一d都唔敏感~


4, fu呢款mask,最好一路fu一路躺臥休息下,實在太舒服,不經不覺訓左半粒鐘一起身,個mask都冇甩冇變形.唔錯喎~


5, 係面上撕走後,就用蒸餾水/礦泉水沖洗,會令不潔物溶解,之後就放番入盒內,再放雪櫃.留下次用.


6, 搞好左之後,就摸下塊面,嘩,好正呀!滑一滑毛孔收細之餘,佢仲可以撫平乾/細紋冇得頂,好正!又有去黃美白功效.


相比Ultima II ~ Extraordinaire Supreme Pure Collagen Perfect Skin Resurfacing Treatment Face Mask(一盒3片),呢款24k gold gel mask好用好多

一片係一個月既療程,gel mask會愈fu愈薄,我一開始fu過20分鐘,所以我就fu 5次先,我fu到第4次時已經覺得係薄左好多,開始似張紙咁,fu多次就可以加熱,


7, 我足足fu左6次,第4,5次時mask邊位已經變薄左好多,真係似一張紙,fu完左6次後,又將mask用蒸餾水/礦泉水沖洗,再放入玻璃器皿中,在放入微波爐加熱約幾十秒,gel mask就溶解,變成精華液,質地好杰下,好多金箔我試過搽上面,因為杰身,保濕好重.搽完都唔水再搽其他野,我仲留起d黎整eye mask,呵呵~


(我已經回購數片存貨,等收中)

----------------
http://bihaku-club.jp/pages/kinka.html
http://item.rakuten.co.jp/hakuichi/c/0000000103/
我係搵代買買既,約一片係hk$6xx.
hk都有,不過要hk$980,好似話有9折,9折都唔會平得去邊.