2011年7月9日 星期六

Kinka ~ Mini Set



Blog友仔想知好唔好用,叫我快快出post分享

1)24k gold 洗面gel ~ 吱出黎係有金箔既透明gel狀,唔杰唔稀,冇乜香味,好溫和,不過不失.

2)24k gold皂 ~ 呢款皂一用完,就已經見效果,去暗粒好work,可以同Sassou皂有得揮,呢款就潤d(已回購貨size,到時再詳細分享)

3)24k gold滋潤化妝水 ~ toner lotion,質地係透明gel,稀身質地,內一樣有金箔,唔笠唔敏感,好似平時toner用法又得,fu mask前用黎打底又得,fu完gold paper後,用黎按面又得.

 4)24k gold精華液 ~ 呢款估唔到咁正,好快吸收,唔敏感唔笠,我都唔考慮,就入左2支貨size.因為幾抵用,(代買價full size,要睇買時匯率,早前買約hk$375 ~ 30ml),用完皮膚滑一滑

5)24k gold peeling gel ~ peeling gel不過不失,我個人唔喜歡用peeling gel,因敏感皮膚少用為妙

Mini set有兩款,我只係試左呢款,我搵代買買既~
(我見到ybid好平,平到有d唔信咁平,唔知係唔係正貨)
其實買貨size係抵用d