2011年7月13日 星期三

Nature by Valmont ~ Nature Moisturizing with Cream




gel cream質地,幾水潤,比la mer gel cream保濕,唔係搽好多皮膚已充滿水份,不過我覺得幾香,咁佢又唔敏感,係甩皮日子我都係用佢,係面上一推開已經好快吸收,我之前開左AWF Cyto Complex EJ - Factor II,剛用時真係好唔習慣,因為保濕唔夠.所以即開呢款gel cream黎保濕,呢款gel cream保濕度真係幾高.(冬天用完全係冇問題)我e+多數皮膚好乾時夜用,早上用其他.我有時當mask用就算...
佢係set包埋,冇得避免.單買唔好搞我因佢太香囉(已快快用完)