2011年8月18日 星期四

Amiz ~ 金盞花茶 (更新: mix 牛篣茶)

 因為濕疹,左R右R,好痕好辛苦,連訓都訓得唔好,中西醫都睇過,未見好轉
阿妹知我周身痕,連訓都訓唔到,在FB問左Elaine Au Amiz,佢提意我飲金盞花茶,話有朋友仔飲左後濕疹好番晒,咁就買左沖黎飲,試下如何~
除左買金盞花茶外,仲買左牛篣茶/甘草茶.Elaine還俾左洋甘菊/玫瑰花茶sample我地試(遲d再分享)


2011-8-10
先講下金盞花茶先,買左100gr,一個月既份量係50gr.
我已經飲左幾日,好似平時沖花茶咁,每日沖一壺,約2~3杯份量.冇加honey飲左3日,當然我有戒口,濕疹好左8成,連R都冇R到,唔痕啦,仲可以訓到覺好神奇,有效果,我梗加keep住日日飲.飲好為止.呢兩日喉嚨痛,keep住飲,原來好有效,消炎好得,飲左兩杯,喉嚨損既地方好番晒.好犀利呀
我想濕疹快d好,我用金盞花+熱水,用黎清洗濕疹患處,都有效
(記得戒口)
非常感謝Elaine Au Amiz推介
------------
(2011-8-18)
想效果快,可以配埋牛篣茶,一起沖黎飲,d味好正,易入口,快見效
牛篣茶仲可以配其他花茶一起沖飲.(如洋甘菊/玫瑰.又香又好飲,遲d分享)