2011年9月1日 星期四

Amiz ~ 濕疹balm

早前因濕疹起,睇極中西醫都唔好,日R夜R,最後係FB認識到Elaine,

同她傾我同阿妹既問題,果時開始試飲花茶,飲左一排事實又轉好,

但仲係痕同有d印,所以請她幫我地各人調配濕疹balm,搽痕/紅既地方

以上有3款balm,3款都唔同,因個人需要而調配,

所以請Elanie調配時要講清楚自己病況

(圖上有我既有機玫瑰果加強版balm+阿妹既月見草加強版balm+15ml試用裝系列)

呢兩款係最初試用既,因我地早上唔痕,凌晨先黎痕,仲R到損晒,咁邊有覺好訓....

就同Elaine講我地情況,她就知道我地係點,就幫我地調配15ml試用裝,試下先,睇下情況如何.
真係好神奇,搽左一星期左右,花茶就日日keep住飲,真係好快就唔痕,印都淡晒.

15ml好細樽,一陣就用完,用左大半之際,我地就再請Elanie再調配特強balm,

今次大大盒,50ml.可以慢慢用,唔洗擔心好快用完

--------------------------------

以下就係我盒特製加強版~ 有機玫瑰果balm 50ml

我情況係想快d冇晒d濕疹印,呢樽包括埋止痕,比試用裝強勁好多.

我喜歡軟身balm質地,可以同Elaine講自己既需要,她就可以幫手調配一樽自己心水既balm.

想有香味都可以家.

呢樽balm冇唔好既成份,全天然有機,冇類固醇,唔水擔心,

我搽左10日左右,d印已經清走晒,冇晒d濕疹好印,非常開心.

又唔痕,但仍然keep住飲花茶,花茶其實幫忙好大.

個balm除左可以搽濕疹,仲可以搽面,搽唇,搽身都得,冇問題.


月見草果盒好正呀,阿妹要求有少少香味,

Elaine好知佢心意,冇問阿妹要加d乜精油,阿妹收到一聞就好開心,呵呵(加料炮製)

http://www.amiz-aromatherapy.com/index.php?osCsid=038e14e92ae1ad2765fed40ca253b38a