2011年9月1日 星期四

Amiz ~ Natural eczema , spots remedy facial oil 15ml

呢支按摩精華,請Elaine幫我調製,

可以因個人皮膚/需要功效而整一支岩自己合用既精華.

秋冬季,我皮膚又好易敏感.唔敢亂用野,所以同elaine講我既情況,


早前出敏感,一起敏感就出一撻好似蚊咬,突起左少少係面上,

快快開呢支精華黎用,試下如何先.......

質地係oil,我直接搽上敏感位置,問一定係按摩,就咁搽都得.

我聞到有玫瑰果味,唔笠身,保濕唔錯

搽完一陣,好快就可以舒緩到.連紅印都冇埋,快靚正!!!

唔一定係敏感時用,平時都可以用家,
可以分開搽,又可以mix埋膠原精華一起用,

(份量係2泵膠原精華+2滴按摩精華,就夠用全面)

有時懶懶地,只係搽呢兩樣野,就訓,

第朝起身都唔怕乾淨淨,保濕好好呀!