2011年9月9日 星期五

IGNIS ~ Cream Repair (好值得用,好岩敏感肌)



(2011-8)
Cream Repair  ~

packing好吸引,好似叫我快d買佢返去咁


用佢前一定要潔面先,打開蓋後,見到係cream狀,用小匙嗶起約一粒提子既份量.之後再搽暈全面.

cream質地好滑,仲有誘人既香薰味(多種花果成份),唔怕刺激唔攻眼,好舒服,好喜歡呀

搽上面既cream推開後,cream身帶有少少油份,順手輕按幾下,之後fu 5分鐘左右,

再用紙巾印走多餘既油份,之後就ok,唔洗過水,好方便.一d都唔會敏感,滋潤度好高,保濕唔錯.

好岩乾性皮膚用(由其開冷氣時,有時懶懶地,只係用完佢,印都唔印,唔搽cream就訓,第朝起身,皮膚一d都唔怕乾,亦唔敏感).

我喜歡夜用,陣陣香薰,易入睡.包唔怕失眠
最近大愛每日都用,已經冇左大半樽,

用左差唔多半個月,皮膚飽滿+有光澤.已回購中當佢mask又得,按摩cream又得~
如怕笠,可以fu完後過水>>我亦試過fu完後,印走多餘既油份,再過水,皮膚滑嘟嘟.

修護效果都唔錯點用隨自己喜歡


值得一試及回購

http://www.ignis.jp/lineup/detail.php?item=78
(冇得online買,只有japan counter先有,我都係搵代買買,如果大家去開日本,不妨行下counter)




(2011-9-20)

一盒80g,如果每日都用,好似我咁,大約可以用個半月左右.都幾耐用.

就快用完啦,勁愛

用左一排,點用係最好,等我分享下先:

我多數都係潔面後用,係面上推開後,再輕按或打圈3~4次左右.

約fu 5鐘左右,就再加mist,再按下,等吸收後可以用紙巾印走,亦可以唔印走,留係面上.

保濕好之餘,唔敏感,仲有緊緻效果.保濕可以keep足24小時

(個ba話呢隻好岩敏感肌用,仲有一盒留番冬天用)