2012年2月1日 星期三

Vermont's Original ~ Bag Balm

Bag Balm-佛蒙特州的老字號,餘百年歷史,好受歡迎,係美國佬眼中的萬能油膏

它的用途廣到不可思議!!! (轉自網上介紹)

從治療乾癬、臉部乾燥、指甲龜裂、燙傷、曬傷、嬰兒濕疹,到潤滑床鋪彈簧、保養槍枝和彈夾..

1899年問市,最初的用途是按摩母牛乳頭的油膏,因具微量藥性,而成為美國民眾藥櫃裡的固定班底。

Bag Balm從農場演變為居家用品,起因是牧場主人每次用完後,手部皮膚也變得光滑無比,引發妻子注意,也跟著(母牛?)使用。

二次大戰期間,美國海軍上將勃德率領艦隊至北極時,把Bag Balm塗在武器上,以防止鏽蝕。

九一一恐怖攻擊後,在世貿雙塔廢墟進行搜尋的警犬,腳掌上也塗有這種油膏。



今年歐洲特別凍,連已往冬天用開既foot balm都唔夠力.

迫住要轉新野,試左幾款都唔岩心水,想買番bag balm,網上好多,但係運費係天價,.......最後都冇買!

早前上iherb八,睇下有冇新野.終於睇到呢樽bag balm,開心到呢,想試好耐啦....加埋運費一d都唔貴,快手買左2盒.

我上網睇過資料介紹,呢個bag balm連動物都可以用,bb有濕疹都用得,睇阿元姐blog分享,佢用黎搽乾癬好得咁.

http://www.wretch.cc/blog/yuanx2/9086669


講到咁勁,點可以唔試下

一打開就見到黃色balm,手指一點,質地唔怕硬,軟身既balm>>我喜歡!

再聞下,陣陣消毒藥水味,唔算難聞,可以接受. (成分包括凡士林油/羊毛脂/殺菌劑,以及抗菌的硫酸奎林)


我既用法:


1, 天氣好乾好乾時就沖完涼,將bag balm搽晒全身,佢係balm,但唔怕油,搽晒身後,
    好似有層薄膜包住身體咁,好滋潤好保濕.當然唔會敏感.



2, 腳上出左少少濕疹,範圍唔算大,試用bag balm,介紹只可俾baby用黎搽濕疹,咁我係成人,睇下如何......
    我搽左一星期左右,濕疹位置冇左啦.當然我都有飲amiz既花茶,內外調理先得.
   (我唔建議baby用bag balm,因成份問題)



3, 腳踭有死皮,先用溫水浸腳,之後再用去死皮tool去走死皮,之後就搽bag balm,搽晒成對腳+按摩,再穿番對襪,
    keep住一晚,第朝起身,對腳仲keep住有層膜包住咁.
    保濕度好度,皮膚又軟化左,好喜歡用佢!



呢個bag balm大致上都唔錯,us$8.99/300ml.我比較喜歡用係腳部多d,呢個價錢都化算!


http://www.iherb.com/Bag-Balm-Lanolin-Base-Moisturizing-Ointment-10-oz/40679#p=1&oos=1&disc=0&lc=en-US&w=Bag%20Balm&rc=66&sr=null&ic=1

 iherb好似已經冇得賣