2012年3月9日 星期五

IGNIS ~ H Body Care

H BODY SOAP ~
質地好似冬蜜咁,杰杰地身,有清香花味+honey味.
加水後就有好多泡,質地好滑,唔敏感唔刺激.
但冇乜特別


 H BODY CREAM  ~
試左sample,淡黃色cream,質地唔杰唔稀,有陣陣香薰+honey味,好誘人.
保濕幾好,唔敏感.用佢都唔洗搽香水,香味持久.
不過冇考慮買

H BODY CREAM PROTECT ~
呢隻質地較杰身,唔難推開,香味及顏色都同上圖果支一樣.
我冇用黎搽身,因sample太細包啦,我只係用黎搽手,
又真係幾潤,慢慢按摩手部,吸收快,好似有層保護膜咁,幾正!
等我清晒我手上既body care,我會考慮買呢支!