2012年5月17日 星期四

DMC欣蘭 ~ Deep Cleansing Mask 黑裡透白凍膜



早排見到化妝師Ming Wong介紹,好似唔錯,快手買了.

打開見到黑色滑嘟嘟質地,好似涼粉咁!(阿妹又幫佢改左花名~涼粉mask)

洗完面後直接用小匙嗶出直接搽上面.(佢小匙太細,我轉用自己果d)

份量係每次3mm(厚fu),fu 30分鐘.fu時好c服,涼涼地.
唔可以fu得太耐,因會出紅印

fu完膠棒刮走d mask,再過水,

之後會見到d白色點點浮晒出黎.

我會用黑頭針吱佢出黎(如果唔識用,就用鼻貼痴出黎).

之後我再用ignis lotion同toner黎抹面,再搽番精華就ok.>>(呢個step係收毛孔及保濕.)

又或者fu番個保濕mask.

用完效果好好,毛孔好乾淨,deep clean佳.值得試下!
男女都用得.

我買左細size/120蚊,幾抵用

(我老友記幫我係hk巴黎草莓買)