2012年9月1日 星期六

AnneMarie Borlind ~ Orange Blossom Energizer 50ml

阿妹去德國旅行,幫手買skin care,呵呵,

本身我只吩咐佢幫我買呢個牌子既三款mask,

個ba介紹阿妹買呢支橙花蜜油,佢一試大讚,佢一向怕油份既野,佢都入一打,

但佢皮膚唔同我,我唯有上iherb買支試左先,一試就好喜歡呀!

快快叫妹係德國幫手入多2支存貨(德國平d)

iherb都唔貴,計埋運費,買多少少野,都係約hk$2xx






呢支oil packing都唔輕,透明玻璃樽身,

樽內有兩折不同色不同既既精華油,(橙色+橙紅色)

用前要搖暈,搖到兩款油mix埋一起,樽內見到粒狀似魚子咁就ok.

之後倒出係掌心時聞到陣陣橙味+橙花味,好清香,唔怕刺激.

再係掌心搓搓後上面搽晒全面就ok,唔洗按摩,好似平時搽精華咁.

用法好方便,用既份量睇個人皮膚而定,

吸收快,唔敏感,一d都唔笠,

有時用完佢後會fu個mask,有時懶懶地時,搽完佢就眠,

e+我呢度天氣得幾度又乾燥,第朝起身冇問題,保濕keep到,皮膚仲白滑,毛孔又收細

保濕真係唔錯,我用左半個月,有少少美白作用,佢仲可以抗氧化.仲要非常耐用

一年四季都岩用,就算夏天混合肌都可以用~

咁既價錢抵用!

舉腳推介


http://www.iherb.com/annemarie-borlind-orange-blossom-energizer-1-69-fl-oz-50-ml/4155?at=0&l=en

(想平us$5,可以用新ac,打個code: GIG328就ok啦)