2012年9月1日 星期六

Dr.CiLabo ~ Enrich-Lift Lift Keep Cream





産品重點紹介:

再生:EGF 最終主要的效果是合成DNA和細胞増殖,意即調節細胞内部,皮膚組識細胞的營養補給,轉化物質,合成物質,並促進代謝,使新細胞和老細胞的轉化加速,常保年輕肌膚和彈性.EGF會改善血流,修復血管,促進累積膠原蛋白,在促進燒傷後皮膚移植或切開角膜的傷口復原等用途上,廣為被採用於醫療領域

抗皺:以蛇毒中可抑制肌肉收縮的酵素血清蛋白1的構造為靈感,合成的肽.減少表情紋抗糖化:梅果精華,抑制造成肌膚黯沉,維持透亮膚色保濕:添加3大保濕成分,加水分解膠原蛋白,玻尿酸鈉,神經醘胺 3和營養素豊富的蜂蜜.獨特的牽絲質地:濃厚,卻具驚人的清淡質感,可迅速被肌膚吸收,乳霜密著感彷彿保鮮膜般使肌膚滑嫩不已.温和的4項無添加:無香料,無色素,無礦物油,無防腐劑


呢個牌子多數出都係GEL CREAM,
佢每次出新野,我都心思思想試,佢packing好普通,但d質量都唔錯.

日本一出呢盒已經新屎坑買左,因為見到産品添加膠原蛋白,玻尿酸, 神經醘胺及蝸牛分泌液,蜂蜜等抗老保養之基本滋潤成分.
買左等冬天開黎用.


一打開就見到白色cream,終於等到一盒唔係gel cream啦.
有小匙嗶出時見到牽絲,我好少見到cream係咁樣
白色cream,冇色冇味,我喜歡
.潔面後,我冇照按佢介紹咁用,

我自己習慣係: 潔面>>ignis乳液>>ignis water >>精華>>呢個cream , 效果一樣
早上用一粒珍珠份量,晚上就用兩粒珍珠份量,係面上推開就ok.
cream質地柔滑,保濕好好,唔敏感唔刺激,
用完好快見到效果,由其夜用完第朝起身皮膚好幼滑,有彈性,幾百蚊效果一d都唔差!
又耐用,非常滿意~

hk買一d都唔貴,四百幾蚊咋!
http://www.ci-labo.com.hk/skin-care/270-enrich-lift-keep-cream.html