2012年9月1日 星期六

Nelson Honey’s Royal Nectar ~ Bee Venom Face Mask & Face Lift Cream

收到即試用,已用左半樽...係時候分享下~


Moisturising Face Lift ~

呢個係cream,質地都似mask一樣,又係豆腐花質地

有陣清香花味,又有少少Manuka honey味,我好喜歡呢個花蜜味.唔會太犀利.

我會先搽完呢個cream,薄薄一層,推開全面後.

再搽多層mask上去,初時都有少少吉吉地,好快冇事.

好快吸收,保濕幾好,唔敏感,fu時都feel到有緊緻feel.

fu十分鐘左右,就用濕布抹走....好方便.

fu完皮膚幼滑,保濕又岩岩好,又飽滿又有光澤.

我keep住用左一個月,我都係隔日先用一次,效果唔錯.

亦可以fu完後,再用呢個cream搽面,效果更明顯

值得一試,e+仲有set賣,抵用!
http://www.netpharmacy.co.nz/nelson-honey-s-royal-nectar-bee-venom-face-mask-face-lift-combo



Bee Venom Face Mask ~

一打開就見到乳白色豆腐花質地,我用小匙(盒內冇得附送)嗶出份量,再係面上推開.

質地唔杰身,好易推開,陣陣Manuka honey 味,好清香,唔怕好刺激.冇敏感.唔笠

如果單用呢款mask,保濕好一般,效果都唔錯,用完皮膚好飽滿.