2012年9月1日 星期六

Physiogel Lotion


之前係hk睇皮膚科,醫生介紹呢支lotion,濕疹用真係唔錯,又唔貴

吱出黎係白色lotion質地,好稀身,唔笠.搽面/身都得,佢有另一款係cream,就杰d質地~

溫馨提示: 用呢支lotion前,先用少少清水在濕疹患處拍濕後,再搽呢款lotion就ok.

用法方便,止痕佳 ! 濕疹位置都可以有效治好.(當然要戒口,作息時間正常)

佢仲有出其他系列,不過有d唔岩我用,我問過醫生,佢話濕疹就要用呢隻.其他唔建議我用!


我建議搵代理及指定商舖買,因市面好多水貨同假貨,
我上年買過有怪味(椰油味),
真貨冇呢d味家,買時要注意