2012年9月1日 星期六

SUQQU ~ 按摩cream & cream mask


早前用時好似唔係好岩自己,

早前大感冒,少左fu mask,連deep clean mask都少左fu.

就囉呢盒按摩cream出黎用,

清香既味,白色cream質地,用一粒cherry既份量搽晒上面,之後再輕按面.

如果敏感肌就要小心d,我就係面上推開後,cream停留係面上時,按下面,.....

過左一陣嘩一聲.因病冇deep clean面按面可以按埋死皮出黎,勁!

我冇按佢教既方法按,我係咁以按下算,怕敏感....按完死皮出黎後,我再用紙巾抹走多餘既cream,

再過一過水,皮膚又滑又有彈性,真係唔錯呀!!!!(冬天用我覺得好d)

亦可以當cream mask fu ~

咁既效果,用呢款抵過用Valmont ~ Renewing Pack

日本最新出左限定版有香味既按摩cream,平時買貨size要萬幾yen,

uk都有呢個牌子賣,係比日本平d家~

泰國都有,乜野價錢就唔清楚~

不過我暫未回購貨size,因冬天用比較好,用晒30g x 2先算~