2013年1月9日 星期三

Eminence ~ Stone Crop Masque


呢個MASK又係我一定回購,佢支精華我又係好喜歡.

佢出既CREAM MASK我就可以唔溝水用,但GEL MASK,我就一定會溝蒸餾水/礦泉水黎用,佢既MASK材料好濃縮,

我敏感肌唔可以用得太濃烈既成份,加水唔需要加好多,1:1份量就OK.之後用小匙拌勻,
再塗上面FU,佢D味好FRESH,我好喜歡.
降紅好好,舒緩敏感非常好,保濕就一般.
我大約FU 十分鐘左右,之後雙手再濕水輕拍面上MASK再打圈,再FU 5分鐘,就可以過水.

呢個MASK真係好用,佢支精華又唔錯,皇牌中既皇牌(我推介)

任何肌膚都用得,