2013年5月2日 星期四

Santa Maria Novella ~ Calendula Cream



上網睇好多blogger都讚好用,見佢平平地,約hk$2xx左右/100ml
打開一聞好勁香,d香味香到有d過份,
心一沉知不妙,但都試上面..........點知.............

好稀cream質地,勁香水味,好易推開,
乾性皮膚: 如果夏天用保濕就ok,唔笠,反之冬天用就唔夠力
不妙都試下用係面,第一日用完都過到骨,
但到第二日用完就出事,好快就敏感,成面出紅印,仲出敏感粒粒,
即時要洗走,仲要fu綠水先舒緩到
因香料太勁,我皮膚完全接受唔到.
皮膚係自己,自己知自己事,唔好勉強,
唯有用黎搽身搽手,用係身上又冇呢d情況,好快吸收,唔敏感,身痕搽呢個cream完全冇問題,保濕ok.
只係我塊面接受唔到勁香料既產品.


我妹係混合性皮膚,唔係敏感肌,佢就讚好用,搽係面一d都唔笠,好爽身好舒服.
呵呵....呢d真係人夾人


(不過一開封就要6個月內用晒)

我都係覺得花粉cream岩我多d,會回購