2013年6月2日 星期日

係時候出手

有blog友仔問我,究竟用唔用得晒d存貨,
我可以話俾你地知,我係用得晒
有時你地見到好多,有一半係我妹,有少少係幫家姐買.
我唔會浪費!
多謝關心 ^^

我幾乖呢兩個月都冇乜點買skin care
最近盤點存貨,睇下有乜野要入番d.
原來mask存貨得番一樽,
係時候要補番d

近日入左以下呢d:

全部都係mask,遲d試左再分享


見做緊半價,入番少少存貨,
只買左少少make up,
之前買左佢既skin care,未用完唔買住啦~
我未見過佢減得咁多同咁耐時間.

skin care 減左有d就抵買,有d只係平左幾百yen.
make up就抵d,大部份都係半價,所以入少少存貨