2013年9月27日 星期五

Nu Skin ~ ageLOC 修身美顏 Spa 機







其實nu skin spa第2代果部,我一直用緊,試過其他機,都未有一部好過佢.
但我只想買部剩機,所以遲遲未買,舊機用左十幾年都冇壞過,都幾堅下!

"新舊spa機係有唔同"



有睇開yblog既blog友仔,朋友仔都知,nu skin產品大部份,我都用過晒,
暫時唔分享

step 1~3用法


唔用nu skin導出導入精華,都可以配其他產品用,
不過要注意以下內容:

1, 導出導入~質地最好係gel狀,稀身lotion,milk都ok,
最好少酒精成份,精華油免用;

2, 用份量要比平時用份量多d,如果唔係部機自己停;

3, 導出完要用紙巾印走或清洗面導出後既dirty野



導入~ 我自己會選d成份比較好既產品用,
視乎自己想有乜野效果,
如果只係想保濕,就用天然aloe gel/B5補水精華/gel mask等,

我自己就配左圖上呢2款,一款係gel cream,一款係精華,是但用一款都ok
以下提供埋link俾大家,方便購買.

用後有緊緻,有彈性有光澤,保濕收毛孔效果
(免運費寄海外)

用後有瘦面,緊緻,保濕收毛孔效果
(任何皮膚都可以用,敏感肌一樣冇問題)

導入完睇下自己皮膚笠唔笠,如果太笠最好過一過水,
如果唔笠就唔需過水


抗皺導入~ Step 1,2完成後,再轉導頭,再黎導入眼四周既乾紋,眼紋,咀角兩側等,冇紋就預防下,效果理想,好過用手搽

我用圖中2款產品,在以下地方購入

Pascal Firenze ~ Magia Emulsione Fissante n.45 
(可撫平細紋,bb skin效果)



另一款係 Rodial ~ Dragon's Blood Eye Gel,周圍都有得賣,
我就係上年12月時上網買set,抵d
(一樣可以撫平細紋效果)

以上配既任何產品只供參考,要自己親身試左先知自己需要乜野

(step 4,5及body spa遲d分享)


<< 注 意 >>


1, 插入導頭有分前後,導頭上有|係面,對住自己,即係前,當導出導入後,要囉番出黎,只按spa機後個制,會自動彈出,唔需要亂拉.

2, 清洗好易,只取導頭清洗,再用紙巾抹乾,
機身唔需要成部清洗,只用布及紙巾抹下就ok,

3, 如果好耐先用一次,將電芯取出,用時再插入電芯.

(還有其他要注意地方,想到再加)





其實唔難用,買到返黎唔明,可以上網搵資料,又可以打電話去nu skin問點用,官網都有教點用.