2013年11月10日 星期日

Imju ~ Naturie薏仁美白保濕化妝水 500ml


質地同ALBION健康水一樣,2款都有薏仁萃取物成份
呢支酒精成份比ALBION健康水少,我用完都唔會敏感.用時亦聞唔到酒精味,
ALBION健康水我就麻麻地,因佢酒精成份勁好多.對我黎講,秋冬用唔到.

反而呢支我就用到,平時當toner用又得,保濕一般.
toner mask fu面亦得,fu時清爽,涼涼地
每次fu 15~20分鐘,,fu完皮膚有少少透白

但注意一點,敏感出紅印時,唔好用呀,佢唔可以舒緩敏感,
因早前敏感,用佢係唔work

最終我用番PERFECT POTION~Soothe Fine Tuning Solution 

(Sensitive Skin)

舒緩敏感,降紅非常好