2013年12月1日 星期日

日牌紫雲膏


相中下面果款,其實我都回購n次,
我記得係yblog分享過,但搬blog搬到有d亂,
唔知篇分享文去左邊

唔緊要,再分享過~

點解我多次回購,原因................

有睇開我yblog既朋友仔,都知我有濕疹,
濕疹有時真係好痕,左R右R,有時R損左,
前年開始買佢黎用,
搽左佢後,可以止痕,d疹好快就謝,
佢好大陣麻油味,好杰膏狀,豬紅色,
搽完要等佢吸收,
如果唔係會整到d衫染左d紅色.
保濕又好.

除左濕疹外,仲可以一般擦傷,
起枕,紅點,熱痱,濕疹,外傷,火傷,痔核,肛門裂傷,痕時用


我次次都買3盒x50g,用到最後1盒先再入過.

(佢有幾個size,當然愈大盒愈抵,但攜帶唔方便)