2013年12月7日 星期六

無 奈

各位俊男美女,

我有必要澄清某件事,
近月有某人(你)話我兩姊妹係打手,hardsell等等.....

我地聽左係有d唔開心用自己錢買野,用完分享下,難道你都要屈我地?!


我地可以好大聲同各位講,
一直我地都冇收過各品牌贊助,免費試用等等.


.你有冇見過打手係用真金白銀買野,用完再出post分享點用,邊度買平,邊度買貴;我地用心分享.

.話我地只係讚冇彈,如果你係有睇開我地yblog及fb都知,我地係有講,我唔可以話某件產品雷,只係我地唔岩用,唔識欣賞,唔代表係雷.因大家皮膚 唔同,年紀唔同.

.我地出分享文唔係今時今日,我地係yblog已經有一段日子(幾年)啦;
  
.請你了解清楚先出黎話我地,我地分享係自己興趣,就算冇人睇,我地都寫底記錄下.

.係fb按個讚好,留個言,咁我地覺得靚野,正野,認同及支持下.
   你都睇唔開
   
.我地同你冇仇冇怨,我地完全唔知你係乜水


不過你話我地點點點,我地一於好少理,只想發表下我地心情,我地一樣會出分享文,做番一向既自己.我從來冇迫過你去睇我個blog,亦冇迫你買野,你買唔買,去邊度買係你自由,與我無關.

在此亦要支持
我地多年既朋友仔及blog友仔



Gi & Cola